Інтерклас – методи роботи - Онлайн курси англійської мови

Вхід

Забули пароль?




Інтерклас – методи роботи



Публікуємо матеріал про систему навчання наших партнерів. Ця інформація буде корисна для викладачів та вчителів англійської мови, які прагнуть максимально ефективно працювати з своїми студентами та учнями, а також усім, хто вивчає іноземну самостійно та шукає перевірені способи для навчання.

 

Навчальний центр “Інтерклас”, як й інші мовні школи, має одну конкретну мету – бути успішними в навчанні та пишатися результатами наших студентів. Однак це не так просто. Багато років нам знадобилося для того, щоб зрозуміти, як зробити навчання іноземної мови дійсно успішним.

Ми почали роботу в 2007 році і всі викладачі були сповнені ідей, пов’язаних із використанням комунікативних стратегій. Ми брали до роботи сучасні підручники, всі насолоджувалися процесом, проте скоро почали відчувати, що для української школи, ймовірно, недостатньо комунікативних підручників. Чому? Пояснити важко. Деякі учні хотіли вивчати “теми”, більшість студентів хотіли вивчати “граматику” і майже ніхто з них не хотів практикувати діалоги. Ми бачимо головну причину в пасивному мовному середовищі – це означає, що лише деякі з учнів подорожують, і майже всі вони вивчають англійську, щоб бути успішними в школі.

Отже, ми почали шукати стратегії пам’яті, тому що, бувши перевантаженим словником, студенти не могли багато запам’ятати й не могли пояснити прості речі. Це призвело нас до розуміння того, що обсяг мовного матеріалу повинен дещо відрізнятися від комунікативного підручника.

Ми дізнались про ейдетику, яка надає різні стратегії запам’ятовування. Знову ж таки, важливо було об’єднати словниковий запас. І тепер ми згрупували словниковий запас у карти пам’яті. Як багато хто з вас знає, mind maps (карти розуму) зображають те, як працює наш мозок, тут ми маємо головну ідею та опорні ідеї. Ці “підідеї” ілюструють головну ідею. Це було дуже добре, але все-таки це не було результатом, що задовольнив би учня, який хотів би скласти іспит TOEFL або IELTS.

 

Карта пам'яті Present Perfect Continuous, фото з Instagram

Карта пам’яті Present Perfect Continuous, фото з Instagram

 

Наступним кроком були когнітивні стратегії. Термін “когнітивний” вважається неправильним, оскільки будь-яке навчання є когнітивним. Ми використовуємо цей термін лише для того, щоб пояснити, що привело нас до ідей. Методи, відомі як “когнітивні”, дійсно допомогли зрозуміти, як навчати.

Наші стратегії спрямовані на відпрацювання словника – зазвичай вчителям рекомендується повернутися до певних сторінок в підручнику та розробляти різноманітні вправи для відпрацювання слів. Це досить важко, оскільки на уроці не багато часу, плюс учні часто нудьгують під час звичайного повторення.

Отже, ми почали створювати карти, які містять не тільки слова, але і синтаксис. Синтаксис на цих картах є трохи ейдетичним, оскільки це допомагає нашому мозку кольорами та формами, а також показує, як словник може бути подано через категорії. Проте, я вважаю, розвиток навичок мислення є найважливішим аспектом нашого навчання. В “Інтеркласі” студенти засвоюють слава через навички мислення, що дозволяє їм використовувати ці стратегії для спілкування та навчання.

 

Марина Цегельська,
директор центру, кандидат філологічних наук, доцент



Нові партнери: співпраця з Освітнім центром «Інтерклас»


Чи можливо “змусити” дитину вчити англійську мову?




Інтерклас – методи роботи - Онлайн курси англійської мови